Followers


UNTUK TEMPAHAN/ORDER SILA ISI FORM DI BAWAH.

ORDER FORM

Name:
Address:
I/C NO (for member registration)
Account No.(Maybank @ CIMB):
Contact No:
Email Address:
ALSD2-Alpha Lipid SD2 (in quantity)
ALPHA LIPID (In Quantity)
Membership Fee:

Sila buat bayaran ke akaun berikut:-

MAYBANK- 112103186816 (Suzarni Suib) 

CIMB- 12480068009520 (Suzarni Suib)


This online form was provided by Freedback.

Monday 17 December 2012

TESTIMONI ALPHA LIPID LIFELINE

** Satu lagi testimoni keberkesanan Alpha Lipid Lifeline...

TESTIMONI LIFELINE MUHAMMAD IRFAN HAQEEM.

Skrg anak saya umur 4thn 10bln,mengidap Asthma & Ekzema. Lps habis pantang baru kami perasan yg dia tak boleh minum susu secara normal. Bwk gi hospital,doc sahkan dia ada mslh paru2 lemah,tak cukup matang.Asyik ulang-alik jmpa pakar kanak2. Belum pun umur setahun dia kena tahan kat hospital sbb 
ada mslh pernafasan. Sejak dr tu hospital mcm rumah kedua utk dia. Kami terpksa sentiasa jaga mkn minum dia,keadaan rumah kena sentiasa bersih,kena pantang itu ini. Kalau dia dh mula demam,batuk,selesama mesti berlarutan smpai berminggu,pastu kena amik nebulizer. Lps dpt nasihat doc mcm mana nak handle mesin nebulizer,mana boleh beli ubat2,kebersihan mesin tu kami buat keputusan beli set nebulizer dan pakai kat rumah. Sbb dah tak larat nak ulang alik,berumah kat hospital.

Masa saya pergi ke HQ New Image 2bln lps saya berkenalan dgn seorang lelaki cina mualaf yg suruh saya cubakan produk ALPHA LIPID LIFELINE pd anak saya. Mak mana yg nak tgk anak sakit,cucuk sana sini kan. So saya cuba jgk,wpun agak tak yakin .Tiap pagi saya bancuh 1 1/2 scoop LIFELINE,dan buih2 yg timbul lps kita shake susu tu saya ambil dan sapu pd kulit anak saya yg bermasalah. Minggu lepas 23 Oktober 2012,saya bwk anak saya utk temujanji dgn doktor kanak2 di HSM. Alhamdullilah,doktor dah turunkan dos ubat yg perlu dia ambil setiap hari dan jarakkan tempoh temujanji. In sha Allah saya harap sgt lps ni dia tak perlu lagi bergantung pd ubat2 dari hospital.
pm/call 0136418238
pengedar diperlukan.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...