Followers


UNTUK TEMPAHAN/ORDER SILA ISI FORM DI BAWAH.

ORDER FORM

Name:
Address:
I/C NO (for member registration)
Account No.(Maybank @ CIMB):
Contact No:
Email Address:
ALSD2-Alpha Lipid SD2 (in quantity)
ALPHA LIPID (In Quantity)
Membership Fee:

Sila buat bayaran ke akaun berikut:-

MAYBANK- 112103186816 (Suzarni Suib) 

CIMB- 12480068009520 (Suzarni Suib)


This online form was provided by Freedback.

Monday 17 December 2012

TESTIMONI ALPHA LIPID LIFELINE

~TESTIMONI ALPHA LIPID LIFELINE~
Ini anak saya.. Daanish..dah 1 tahun 5 bulan.. Setelah 8 tahun kawin baru dapat .. Alhamdulillah.. tapi dari umurnya seawal 1 bulan kami berulang alik ke klinik dan hospital sebab beliau ada ekzema dan juga kahak yang banyak.. doktor pakar sahkan anak saya ada resdung.. diusia seawal itu.. sekecil itu.. setiap minggu kena bawak pergi sedut kahak.. adakala nya sampa
i berdarah2.. kat rumah kami beli nebulizer machine.. kalau dia selsema.. batuk.. selalunya mmg teruk.. hari2 kami bagi neb@gas.. sampailah lebih kurang seminggu sebelum raya 2012, keadaan jadi makin teruk.. 3 minggu straight selsema sampai keluar nanah dari kedua-dua belah telinga.. malam tak boleh tido.. asyik meragam.. demam on-off.. neb pun tak berkesan..

Wifey mcm putus asa tapi tiba2 kata dia ada terbaca mengenai testimoni Lifeline pada kanak2.. wifey cadangkan supaya kami cuba bagi Daanish 1 scoop Lifeline setiap pagi.. Saya pun tak yakin sangat tapi saya cuba juga.. Alhamdulillah.. seminggu je dah tunjukkan kesannya.. dan hari ni dah sebulan lebih dah.. belum sekali pun nampak selsema walaupun dok antar ke taska hari-hari.. Memandangkan saya pun ada resdung dan tengok betapa berkesannya Lifeline pada anak saya, makan saya pun mencuba juga.. share 1 tin Lifeline tu dgn anak.. Memang nampak resdung saya semakin ok.. kalau dulu alah sgt dengan habuk.. sekarang dah rileks jer.. Tak sangka Allah tunjukkan jalan utk penyakit Daanish.. Semoga anak daddy ni terus sihat dan ceria!!!
pm/call 0136418238 (nani)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...